Filtr cząsteczek stałych

Filtr cząsteczek stałychAuto czy też wielofunkcyjny samochód, posiada z pewnością bardzo wiele filtrów, które mimo wszystko możemy w znaczący sposób wykorzystać we właściwym celu. Tak naprawdę to najważniejszym filtrem i tak pozostaje filtr cząsteczek stałych, które eliminuje przede wszystkim cząsteczki sadzy. Te drobinki sadzy, potrafią nagromadzić się, najczęściej ich zwiększona ilość jest możliwa w chwili gdy spalany jest olej napędowy, jednak największa ilość zazwyczaj może pojawić się gdy spalanie tego samego oleju jest nie pełne, po prostu jest mniejsza ilość tlenu. Samochody ze specjalnym filtrem cząsteczek stałych, mają własne normy, które działają do tej pory w naszym otoczeniu filtry te już od dawna były stałym elementem, który stosowany jest w samochodach z typowym dieslem co daje nam wysokie obroty. Wyróżniamy więc kilka rodzajów filtrów stałych, które mogą być mokre FAP lub suche DPF. Taki podział możemy w pełni jednoznacznie określić to wszystko ma więc swoje własne rozwiązanie. Taka wymiana filtra ma więc duże znaczenie dla nas, bo to wszystko sprowadza się do dużego kosztu, jaki musimy w pełni ponieść, aby zyskać najważniejsze rzeczy związane z takim filtrem.